Obserwatorzy

czwartek, 12 kwietnia 2012

Darmowa wyprawka dla Twojego kotka!

Jeżeli masz kotka, który nie skończył jeszcze 6 miesięcy, możesz otrzymać darmową wyprawkę dla niego. Wystarczy, że wejdziesz na stronę https://www.rosnijzdrowo.pl/rekrutacja/Kotek.aspx?src=74072E27-BB00-4B6E-8566-6A4BA80D181E wypełnisz ankietę i dołączysz zdjęcie swojego pupilka. Zawartość wyprawki to: płyta CD z poradnikiem Troska od pierwszego wejrzenia, 1 opakowanie suchej karmy Whiskas Junior 300 g, 5 saszetek Whiskas Junior z kurczakiem 100 g, 2 saszetki Whiskas Junior z wołowiną 100 g.

3 komentarze:

  1. Whiskas to jakieś oszustwo . Uzupełniłam ankietę trzy tygodnie temu po czym nie otrzymałam wiadomości potwierdzające , po tygodniu postanowiłam próbować ponownie , również nie przyszła wiadomość potwierdzająca . Zdenerwowałam się i napisałam do nich mail . Dziś otrzmałam odpowiedź : ''Maile z prośbą o potwierdzenie danych są przesyłane w ciągu kilku dni od momentu rejestracji. Ten czas zależy od Organizatora i może zająć od 5 do 10 dni. Jeżeli nie była Pani wcześniej uczestnikiem programu Rośnij Zdrowo, to mail już wkrótce dotrze do Pana.'' Tylko , że dawno temu minęło 10 dni . Nie tylko mi zdarzyło się , że nie wysłali . 'Poszkodowanych' jest więcej .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę mnie zadziwiłaś, ponieważ ja wypełniałam ankietę dotyczącą wyprawki dla pieska, potwierdzenie dostałam po około tygodniu, a paczka teraz czeka aż ją odbiorę... wiem, że dużo osób ją już otrzymało...

      Usuń
  2. ZLOZ ZAZALENIE NA INPOST JESLI JEST W TWOIM MIESCIE PEWNIE CI KTORYS KURIER UKRADL JA TAK MIALAM U SIEBIE

    OdpowiedzUsuń